Sila nyatakan nama penuh, nombor rujukan cukai pendapatan dan nombor telefon apabila menghubungi kami melalui talian telefon.
Waktu perkhidmatan:
Isnin hingga Jumaat 9.00 pagi - 5.00 petang
Talian Hasil Care Line adalah seperti dibawah;
Hasil Care Line
Sekiranya tuan/puan mengalami masalah menghubungi Hasil Care Line, tuan/puan juga boleh menghubungi mana-mana Cawangan LHDNM terdekat untuk mendapatkan bantuan.
Perkhidmatan e-Mel Untuk sebarang maklumbalas / pertanyaan / permohonan melalui emel, sila gunakan Borang Maklumbalas Pelanggan di portal rasmi LHDNM.
Sila klik di sini untuk ke Borang Maklumbalas Pelanggan
Perhatian : untuk kategori maklumbalas, sila pilih hanya satu kategori sahaja iaitu samada "Pertanyaan" atau Permohonan".
Perkhidmatan Bayaran & Sekatan Perjalanan
Talian HASiL RECOVERY CALL CENTRE @ HRCC :
HASiL RECOVERY CALL CENTRE 03-8751 1000
HRCC adalah medium yang disediakan oleh LHDNM bagi mengendalikan semua pertanyaan mengenai bayaran cukai dan sekatan perjalanan yang dikenakan ke atas pembayar cukai. Pusat panggilan ini menyediakan perkhidmatan mesra oleh Tax Recovery Consultant (TRC) mengenai kaedah bayaran cukai pendapatan individu, syarikat, potongan cukai bulanan (PCB) serta bayaran untuk Sekatan Perjalanan.
Semakan status Sekatan Perjalanan boleh dibuat melalui capaian: http://sspi.imi.gov.my/sspi/