logolhdn
Portal Rasmi
Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia
Utama / KENYATAAN MEDIA : SOALAN LAZIM (FAQ) BANTUAN PRIHATIN NASIONAL (BPN) 2.0 DAN GERAN KHAS PRIHATIN (GKP) 2.0 TELAH DIMUAT NAIK DI PORTAL RASMI LEMBAGA HASIL DALAM NEGERI MALAYSIA (LHDNM)

Selaras dengan pengumuman Kerajaan di bawah Kerangka Inisiatif Tambahan Khas (KITA PRIHATIN), Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDNM) ingin memaklumkan bahawa Soalan Lazim (FAQ) mengenai Bantuan Prihatin Nasional (BPN) 2.0 dan Geran Khas PRIHATIN (GKP) 2.0 telah dimuat naik di portal rasmi LHDNM dan boleh dicapai di pautan pantas seperti berikut: -

Muat turun berita

Di lawati : 9,187
Kemaskini : : 2020-09-24 03:39:14
Kenyataan Media Muka : 1

.Ibu Pejabat Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia, Menara Hasil, Persiaran Rimba Permai, Cyber 8, 63000 Cyberjaya Selangor. .

204 jata mof msc anm kastam bnm lada spr
Tarikh Kemaskini : 22 Okt 2020
Pengunjung : MALAYSIA Flag 2 Online : 2
Paparan terbaik menggunakan pelayar Chrome,Internet Explorer(Versi Terkini) atau Mozilla Firefox dengan resolusi skrin 1280x800. Hak Cipta Terpelihara 2015 © LHDNM
PENAFIAN : Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.
Pengguna Hari Ini: 222
Jumlah Pengguna Bulan : ( 10 / 2020 ) 1,533,672
Jumlah Pengguna Tahun : ( 2020 ) 21,570,570
Jumlah Keseluruhan Pengguna : 246,740,179
Jumlah Pengguna Bulan :( 09 / 2020 ) 1,959,566
Jumlah Pengguna Tahun : ( 2019 ) 27,411,904